تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید

تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید


معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان *** علی ضیاء،شب یلدا روی آنتن می رود؟
درباره وبلاگ

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید...

آخرین خبرهای رادیو و تلویزیون
پخش زنده شبکه های سیما

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان

رحیم | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

کدخبر:73 خبرگزاری فارس: معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان

این حکم در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان کرمان و میهمانانی از سازمان صدا و سیما ابلاغ شد.

در این مراسم آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از زحمات رسانه ملی و تمام کارکنان آن به خصوص در استان کرمان قدردانی کرد و گفت رسانه ملی مسئولیتهای سنگینی دارد و در کنار اطلاع رسانی درخصوص مسائل روز و افزایش امید و آگاهی، باید برای افزایش وحدت و انسجام دینی و ملی در جامعه بیش ازپیش تلاش کند و ما خوشبختانه شاهد این تلاشها از جمله در صدا و سیمای مرکز کرمان هستیم.

  • رحیم

ویژه برنامه‌های شبکه یک در ایام عزای ماه صفر

رحیم | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

کدخبر:73 

رحلت پیامبر

شبکه یک سیما به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به مناسبت ایام سوگواری برنامه «آفتاب» در مصاف چهارشنبه شب ساعت 23:15  با موضوع بررسی شرایط زمانی این بزرگواران با حضور دکتر حشمت الله قنبری پخش می‌شود.

همچنین پنجشنبه و جمعه شب قسمت دوم و سوم این برنامه ساعت 20:30 دقیقه پخش خواهد شد. برنامه سخنرانی مذهبی نیز فردا چهارشنبه حدود ساعت 8:15 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام نظری منفرد درباره سیره ائمه اطهار علیه السلام پخش می‌شود.

روز پنجشنبه و شنبه نیز به مناسبت ایام سوگواری برنامه سخنرانی مذهبی به سخنان حجت الاسلام علم الهدی با موضوع شهادت پیامبر اکرم صلی ا... علیه وآله و زندگی امام حسن مجتبی، و روز شنبه با موضوع شهادت امام رضا علیه السلام که در مشهد مقدس بیان شده است، اختصاص دارد.

زیارت رسول اکرم از راه دور از دیگر برنامه‌های شبکه یک است که به مناسبت رحلت رسول اکرم در روز پنجشنبه بعد از اذان ظهر پخش می‌شود.

مستند حمزه نیز که به موضوع حج رفتن یک جوان مسلمان غربی اختصاص دارد روز پنجشنبه به جای برنامه خانواده یک، و حدود ساعت 15:15 تقدیم بینندگان شبکه یک خواهد شد.

  • رحیم

کدخبر:72 

پریاهمزمان با ادامه تصویربرداری سریال تلویزیونی «پریا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در غرب تهران جمعی از مسئولان وزارت بهداشت در پشت‌صحنه این اثر تلویزیونی حضور یافتند.

 سریال «پریا» که محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و مؤسسه آوای هنر سلامت وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ضمن روایت داستانی پُرافت‌وخیز، برخی از مهم‌ترین معضلات حوزه بهداشت و درمان را به تصویر می‌کشد.

  • رحیم

جواد رضویان: جای رضا عطاران در تلویزیون خالی است

رحیم | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

کد خبر: 71 

جواد رضویان که این روزها مشغول بازی در سریال «در حاشیه 2» به کارگردانی مهران مدیری است، در ویژه برنامه سالگرد شبکه سه حاضر شد.

 او پس از پخش کلیپی از سریال‌های طنز این شبکه، با بیان اینکه «این روزها جای رضا عطاران در تلویزیون خالی است»، یادآور شد که تمام مجموعه‌های طنزی که در آن‌ها بازی کرده‌ است را دوست دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد رضویان و مهران غفوریان جمعه، 13 آذر ماه به مناسبت بیست و دومین سالگرد تأسیس شبکه سه سیما در برنامه «گلخانه» حضور پیدا کردند تا پرونده مجموعه‌های طنز این شبکه را بررسی کنند و از خاطراتشان از بازی در این مجموعه‌های طنز سخن بگویند.

جای رضا عطاران در تلویزیون خالی است

رضویان که این روزها مشغول بازی در سریال «در حاشیه 2» است، پس از پخش کلیپی درباره سریال‌های طنز شبکه سه سیما که طی 22 سال گذشته روی آنتن رفته است، با بیان اینکه این روزها جای رضا عطاران در تلویزیون خالی است، ادامه داد: من تمام مجموعه‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام را دوست دارم.

او با بیان اینکه 22 سال پیش من کارم را با شبکه سه آغاز کردم، یادآور شد: اولین مجموعه‌ای که در آن نقش‌آفرینی کردم «لبخند سوم» بود که برای آن هفت هزار تومان حقوق می‌گرفتم.

این بازیگر طنز تلویزیون درباره‌ی نسل جدید بازیگران طنز تلویزیونی بیان کرد: کوتاهی از ما بوده است که تیم جوان و جدید معرفی نکردیم. سن نسل ما بالا رفته است و دیگر نمی‌توانیم نقش‌های جوان را بر عهده بگیریم.

رضویان در پاسخ به این سوال که تجربه کار در شبکه سه سیما به چه صورت بوده است، توضیح داد: من فکر می‌کنم تمام شبکه‌های تلویزیونی تلاش خودشان را کرده‌اند؛ برای مثال همان گروهی که «پاورچین» را در شبکه پنج کار کرد، سال بعد «نقطه چین» را در شبکه سوم سیما به روی آنتن برد.

بازیگر سریال‌های «پاورچین» و «در حاشیه» خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید مردم را به هر قیمتی خنداند؛ البته این کار بسیار سخت است. این روزها کافی است یک سر به شبکه‌های اجتماعی بزنید تا ببینید این مردم خودشان چقدر طناز هستند و دیگر خنداندن آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

او همچنین درباره برنامه تلویزیونی «سه‌شو» اظهار کرد:‌ این برنامه یک کار پایان هفته‌ای است که آخر هفته مهمان خانه‌های مردم خواهیم بود. همچنان مردم می‌توانند در استعدادیابی و ثبت نام این برنامه شرکت کنند ولی روند تست‌گری و مصاحبه به بعد از آذر موکول خواهد شد.

کار کردن برای سلیقه امروز مردم سخت است

همچنین مهران غفوریان درباره اولین حضور خود به عنوان کارگردان در برنامه‌های تلویزیونی اظهار کرد: من با برنامه «گل‌ها» 77، 78 و 79 کارگردانی را در تلویزیون آغاز کردم و بعد هم مجموعه‌های «این چند نفر» و «زیر آسمان شهر» را به روی آنتن شبکه سه سیما بردم.

بازیگر سریال «در حاشیه» با بیان اینکه شبکه سه بانی ساخت سریال‌های کمدی شبانه در تلویزیون بوده است، افزود: این زحمتی بود که شبکه سه کشیده است و من از اینکه در این شبکه کار کنم بسیار خوشحال می‌شوم.

او با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم از اینکه می توانم مردم را بخندانم، ادامه داد: کار کردن و برنامه ساختن برای سلیقه امروز مردم بسیار سخت است. این روزها اگر با نویسندگان طنز صحبت کنید، دیگر فرصت کار کردن ندارند و سرشان خیلی شلوغ است.

این بازیگر طنز تلویزیونی با بیان اینکه ما از صبح تا شب بازی می‌کنیم و دیگر شبیه دستگاه بازیگری شده‌ایم، افزود: من از نویسندگان طنز و کمدین‌های جوان و تازه‌کار خواهش می‌کنم تا به این گروه‌هایی که در حال کار هستند بپیوندند، چراکه ما به آنها نیاز داریم.

  • رحیم

علی ضیاء،شب یلدا روی آنتن می رود؟

رحیم | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ

کد خبر:70http://s1.picofile.com/file/7470149779/832867_orig.jpg

ایسنا نوشت:احتمال می‌رود بازگشت سید علی ضیاء به تلویزیون با اجرای ویژه برنامه «شب یلدا» در شبکه اول اتفاق بیفتد.

علی‌ اصغر پورمحمدی این خبر را تایید کرده است.
محرومیت ضیاء از آنتن تلویزیون پس از توهین این مجری به سرمربی تیم استقلال و پخش ویدئویی از این اتفاق، اعلام شد.
پورمحمدی، معاون سیما در آن زمان اعلام کرده بود که پرونده مجری برنامه «امشب»، در کمیته انضباطی سازمان صدا‌وسیما بررسی شود.
سید علی ضیاء پس از این اتفاق، به شکل حضوری و چندین بار هم تلفنی از پرویز مظلومی معذرت‌خواهی کرد. همچنین سرمربی تیم استقلال از سازمان صدا‌و سیما درخواست کرده بود که به دوره ممنوع‌الکاری این مجری جوان تلویزیون پایان دهند.

  • رحیم

تغییر لگو و نسبت تصویر شبکه سه در سالگرد 22 سالگی شبکه

رحیم | يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ

لوگوی شبکه سه سیما که 3 خط مورب از کوچک به بزرگ و نارنجی رنگ بود، پس از 22 سال تغییر کرد.

در کنار این تغییر ,اندازه و فونت زیرنویسهای شبکه سه نیز تغییر کرده اند.

  • رحیم