تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید

تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید


معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان *** علی ضیاء،شب یلدا روی آنتن می رود؟
درباره وبلاگ

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید...

آخرین خبرهای رادیو و تلویزیون
پخش زنده شبکه های سیما

۶۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

کد خبر:60 خبرگزاری فارس: جانبازان اعصاب و روان مهمان رامبد جوان می شوند/ پاسداشت شهدای اهل تسنن در «خندوانه»

رامبد جوان 2 قسمت از برنامه تلویزیونی «خندوانه» را به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به جانبازان و شهدا اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «خندوانه» برای هفته دفاع مقدس اجرای دو برنامه را تاکنون قطعی کرده است.

بنا بر این گزارش، یکی از این برنامه ها که به منظور پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس است، جانبازان اعصاب و روان به عنوان میهمان در برنامه حضور خواهند داشت و طی جو صمیمی به بیان خاطرات و رشادتهای خود خواهند پرداخت.

  • رحیم

کد خبر:59 خبرگزاری فارس: بخشی از فیلمنامه «پژمان۲» نوشته شده است/ زمان ساخت مشخص نیست

تهیه کننده سریال «پژمان» گفت:قصه و متن سریال «پژمان۲» تا حدودی پیش رفته است،‌اما هنوز هیچ خبر قطعی درباره ساخت ادامه این سریال نداریم.

«محسن چگینی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: قصه و متن سریال «پژمان2» تا حدودی پیش رفته است،‌اما هنوز هیچ خبر قطعی درباره ساخت ادامه این سریال نداریم.

وی افزود:‌ همچنین در مورد فیلم سینمایی «پژمان» نیز هیچ چیز به قطعیت نرسیده است.

تهیه کننده سریال «ساختمان پزشکان» درباره ادامه ساخت این سریال نیز بیان داشت: در حال حاضر مشغول ساخت یک اثر دیگر سینمایی غیر از «پژمان» هستم و ساخت ادامه «ساختمان پزشکان» را نیز در برنامه نداریم.

  • رحیم

بازدید مدیر شبکه یک از پشت صحنه مسابقه بزرگ «دستپخت»

رحیم | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

کدخبر:58

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این بازدید که فضل ا... شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه، محمد احسانی را همراهی می کرد، تهیه کننده و کارگردان این مسابقه ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون مراحل پیش تولید و ساخت دکور، درخصوص نحوه انتخاب شرکت کنندگان، ترکیب هیات داوران، مراحل سخت و دشوار مسابقه آشپزی سرآشپزان و تدوین کار نکاتی را بیان کردند.
در حاشیه این بازدی مدیر شبکه یک اظهار داشت: قالب مسابقه یکی از جذاب ترین قالب های تلویزیونی هست هم برای سیمای ایران و هم در تلویزیون های معروف جهان که با اقبال زیادی مواجه می شود. شبکه یک به دلایل محتلف چند سالی بود که مسابقه بزرگی نداشته خوشبختانه در دوره جدید و با توجه به سیاست هایی که از طرف ریاست سازمان و معاونت سیما ابلاغ شده است، شبکه ها یکی از قالب هایی را که دنبال می کنند، قالب مسابقه است و ما هم در شبکه یک مسابقه نسبتا بزرگی که از تولیدات گروه اجتماعی شبکه هست را در دستور کار قرار دادیم.
محمد احسانی افزود: یکی از خصوصیات قالب مسابقه دستپخت این است که عموما خانواده ها به شکل جمعی می توانند مخاطب آن باشند و با آن ارتباط برقرار کنند. در این مسابقه هم سعی شده علاوه بر اینکه رقابت جذاب و سالمی بین شرکت کنندگان اتفاق بیافتد، برخی از آموزش هایی که مربوط به صرفه جویی در مصرف هست را به صورت ضمنی ترویج می کند.

  • رحیم

کدخبر:57

با قطعی شدن حضور بهروز افخمی به عنوان مجری کارشناس برنامه «هفت» محمود گبرلو در نامه‌ای از مردم خداحافظی کرده است.

الهه خسروی یگانه :زمانی که زمزمه بلند شدن محمود گبرلو از روی صندلی «هفت» شنیده شد، هیچ کس گمان نمیکرد بهروز افخمی به جای او روی آن صندلی بنشیند. کارگردانی که تا به حال نشستن روی صندلیهای بسیاری را تجربه کرده است. از صندلی نمایندگی مجلس گرفته تا صندلی کارگردانی. 

ماجرای برنامه «هفت» که قرار بود «نود» سینماییها باشد، از آغاز ماجرایی حاشیهدار بود. از زمانی که فریدون جیرانی به عنوان مجری و تهیهکننده این برنامه را روی آنتن برد تا نقدهای آتشین مسعود فراستی و موضعگیریهای فریدون جیرانی در خصوص سینمای روشنفکری واکنشهای بسیاری را باعث شود. 

برنامهای که از اردیبهشت سال ۸۹ آغاز به کار کرد فراز و فرود بسیاری را تا به امروز تجربه کرده است. تنها دو سال باید باید میگذشت تا فریدون جیرانی برای آخرین بار روبروی دوربین «هفت» بنشیند و به مخاطبانش بگوید این برنامه آخرین برنامهای است که با اجرا و حضور او پخش میشود. 

  • رحیم

کدخبر:خبرگزاری فارس: 85 درصد برنامه های رادیو ایران تغییر کرد/ تجلیل از عوامل «جمعه ایرانی»56

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از عوامل و برنامه سازان شبکه رادیویی ایران صبح امروز در استودیو شماره 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیویی ایران، گفت: مراسم امروز به جهت تقدیر از همه شما همکارانم برگزار شده است. نزدیک به 9 ماه است که بنده در خدمت شما هستم و دوستانی از معاونت صدا به جمع ما پیوستند.

وی افزود: در این مراسم قصد داریم تا از آرم استیش‌های شبکه رادیویی ایران رونمایی کنیم که اهالی موسیقی نیز در این زمینه به ما کمک کرده‌اند و امیدواریم مجموعه آرم‌استیشن‌هایی که آماده شده، دست تهیه‌کننده‌ها را برای ادامه فعالیت‌های‌شان باز بگذارد.

  • رحیم

رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی منصوب شد

رحیم | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ

کد خبر :55 

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رئیس رسانه ملی در حکم انتصاب رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی ، ایجاد ساز و کارهای بایسته برای ارتقاء سطح کیفی فیلم نامه نویسی برای مجموعه های تلویزیونی،  اهتمام به حمایت از داستان نویسی و رمان نویسی،  احصاء اولویت‌ها و تدوین راهبردی تولید متون نمایشی تلویزیونی، نظارت متمرکز بر مراحل مختلف تصویب،پژوهش و نگارش طرح های نمایشی تلویزیونی، طراحی و راه اندازی بانک جامع اطلاعات آثار نمایشی تلویزیونی را جزو وظایف اصلی مجموعه تحت امر امین صدیقی عنوان کرده است.
 

متن حکم رئیس رسانه ملی به شرح زیر است :
 
 جناب آقای امین صدیقی
 
 نظر به مراتب تعهد، سوابق ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای و شایستگی‌های فردی و مدیریتی جنابعالی، بر پایه‌‌ی این حکم به عنوان "رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی" منصوب می‌شوید.

  • رحیم

رفیعی:«دست به نقد» در ادامه «خنده‌بازار» است

رحیم | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

کدخبر:54 

«دست به نقد» در ادامه «خنده‌بازار» است/ هر طنز و کمدی صرفاً برای خنداندن نیست
حسین رفیعی بازیگر مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور و ایفای نقش خود در این مجموعه بیان کرد: بسیار خرسندم که دوباره با دوستانم سیاوش مفیدی و شهاب عباسی بعد از سال‌ها همکاری می‌کنم و در کنارشان حضور دارم.
وی ادامه داد: برنامه‌هایی مانند «دست به نقد» حمایت و نگاه دقیق مدیران و مسئولین برنامه‌ساز را می‌طلبد، ما در مجموعه «دست به نقد» شاهد قسمت و آیتم‌های جدید بودیم که متأسفانه با محدودیت‌ها و شکوه‌های دوستان همکار و برنامه‌ساز مواجه شد.
  • رحیم

ممنوع التصویر شدن ۹ بازیگر زن در صدا و سیما تکذیب شد

رحیم | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

کد خبر:53

عضو شورای نظارت بر صداوسیما خبر ممنوع التصویر شدن ۹ بازیگر زن از سوی این شورا را تکذیب کرد.

رمضان شجاعی کیاسری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: شورای نظارت بر صداوسیما هیچ گاه درباره اشخاص به این صورت اعلام نظر نمی کند.
به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، اصلا چنین مطلبی از طرف شورای نظارت بر صدا و سیما مطرح نشده است که بخواهیم آن را رد کنیم.

  • رحیم

«گبرلو» از برنامه «هفت» خداحافظی کرد

رحیم | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

کد خبر:52 

محمود گبرلو مجری سری دوم برنامه تلویزیونی «هفت» با نگارش متنی کوتاه از مخاطبان این برنامه خداحافظی کرد.

به گزارش سینماپرس، گبرلو که بعد از فریدون جیرانی اجرای برنامه تلویزیونی «هفت» با موضوع مسایل سینمایی را به عهده داشت برای مخاطبانش نوشت:

«بینندگان خوب برنامه هفت!

سلام

حدود ۴ سال «تهیه کننده و مجری کارشناس» برنامه سینمایی هفت بودم، در این مدت بر اساس استراتژی تعیین شده و البته تایید شده! تلاش کردیم در آرامش و صداقت مباحث سینمای ایران بطور عمیق و منصفانه مطرح شود. بعد از تعطیلی برنامه درماه مبارک رمضان بنا بر فرمایش مسئولان محترم شبکه سه قرار بود دوم مرداد به روی آنتن برویم اما ناگهان برنامه تعطیل شد و فرصت خداحافظی بدست نیامد.

  • رحیم

کد خبر:51 

 ایلنا نوشت: در پی اختلاف‌های پیش آمده و و تعطیلی برنامه «مجله تئاتر» توسط مدیران سیما؛ نیما دهقان، تهیه‌کننده این برنامه به تشریح مسائل پشت پرده پرداخت.

متن این نامه که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری کار ایران قرار گرفت؛ به شرح زیر است:

«به نام خدا

برادر گرامی جناب آقای دکتر غلامی

مدیر محترم شبکه چهارم سیما

باسلام و ادب

برخلاف شما می‌دانم که باید گفت‌و‌گوی سازمانی و اداری را در جای خود و محل خود انجام دهم،... اگر صحبت‌هایی که در پیش رو خواهم آورد درون سازمانی بود بازهم به خود اجازه نمی‌دادم که در عرصه رسانه‌های جمعی و عمومی این مسایل را مطرح کنم. چه کنم! رفتار شما احساس خطری را برای فرهنگ و اهل فرهنگ نوید می‌دهد

  • رحیم