تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید

تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید


معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان *** علی ضیاء،شب یلدا روی آنتن می رود؟
درباره وبلاگ

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید...

آخرین خبرهای رادیو و تلویزیون
پخش زنده شبکه های سیما

حضور ظریف در برنامه "زنده رود" شبکه اصفهان (اختصاصی)

رحیم | جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه زنده رود شبکه اصفهان به بیان خاطرات بخش‌های مختلفی از زندگی خود پرداخت.
محمدجواد ظریف در این برنامه که به طور مستقیم از شبکه استانی اصفهان و شبکه سراسری شما تلویزیون پخش می‌شد، حضور داشت به بیان گوشه‌ای از زندگی خود از دوران کودکی و نوجوانی خود پرداخت و خاطراتش از خانواده، دوستان و دوران تحصیلش را بازگو کرد.
زنده رود برنامه ای فرهنگی اجتماعی است که هر هفته روزهای جمعه از ساعت 9 صبح الی 12 پخش می گردد.
برنامه از بخشهای مختلف تشکیل می شود ، بخش ابتدایی برنامه با توجه به موضوع انتخاب شده ، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه انجام می شود در قسمت دیگر به معرفی افراد نخبه علمی ، فرهنگی ، ورزشی و هنرمندان برتر استان در زمینه صنایع و هنر های دستی ( نقاشی ، منبت ، معرق ، مینا کاری ، خاتم ، فیروزه کاری و....) پرداخته می شود.
در قسمت بعد به معرفی هنرمندان عرصه سینما و تاتر می پردازد و از فعالیتها و چگونگی کار با آنها صحبت می کنند در طول برنامه گزارشهای متنوعی از نقاط دیدنی آداب و رسوم و فرهنگهای مختلف تهیه شده و پخش می گردد. موسیقی ، سرود ،و مصاحبه با خوانندگان نیز از بخشهای دیگر برنامه می باشد .
برنامه زنده رود نمونه اولیه از اینگونه برنامه ها در شبکه های استانی بود که پس از آن شبکه های دیگر استانی مانند مرکز فارس ,مرکز خلیج فارس و دیگر مراکز استانی اقدام به پخش برنامه های مشابه کردن.
برنامه زنده رود در مدت پخش خود مجری های فراوانی داشته که بیشتر آنها مجریهای شبکه های سراسری سیما بودند. میتوان رضا رشید پور را پرسابقه ترین مجری برنامه زنده رود دانست که در زمان اجرای او برنامه دارای مخاطبان فراوانی بود که البته برنامه در این مدت دارای حاشیه هایی نیز بود که آخرین آن باعث جدایی رشید پور از برنامه و توقف پخش برنامه برای مدتی شد.  
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی