تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید

تلویزیون دیجیتال

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید


معرفی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز کرمان *** علی ضیاء،شب یلدا روی آنتن می رود؟
درباره وبلاگ

هر آنچه که نیاز است در مورد شبکه های دیجیتال بدانید...

آخرین خبرهای رادیو و تلویزیون
پخش زنده شبکه های سیما

رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی منصوب شد

رحیم | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ

کد خبر :55 

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رئیس رسانه ملی در حکم انتصاب رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی ، ایجاد ساز و کارهای بایسته برای ارتقاء سطح کیفی فیلم نامه نویسی برای مجموعه های تلویزیونی،  اهتمام به حمایت از داستان نویسی و رمان نویسی،  احصاء اولویت‌ها و تدوین راهبردی تولید متون نمایشی تلویزیونی، نظارت متمرکز بر مراحل مختلف تصویب،پژوهش و نگارش طرح های نمایشی تلویزیونی، طراحی و راه اندازی بانک جامع اطلاعات آثار نمایشی تلویزیونی را جزو وظایف اصلی مجموعه تحت امر امین صدیقی عنوان کرده است.
 

متن حکم رئیس رسانه ملی به شرح زیر است :
 
 جناب آقای امین صدیقی
 
 نظر به مراتب تعهد، سوابق ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای و شایستگی‌های فردی و مدیریتی جنابعالی، بر پایه‌‌ی این حکم به عنوان "رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی" منصوب می‌شوید.
 
 متوقع است افزون بر اهتمام به وظایف محول در حوزه‌ی مشاورت فرهنگی، برای تحقق مأموریت‌های ذیل برنامه ریزی و تلاش جدی صورت گیرد:
 
 1)احصاء اولویت‌ها و تدوین راهبردی تولید متون نمایشی تلویزیونی بر اساس اسناد بالادستی و سیاست ها و راهبردهای کلان سازمان؛
 
 2)نظارت متمرکز بر مراحل مختلف تصویب، پژوهش و نگارش طرح‌های نمایشی تلویزیونی در حوزه های برنامه ساز و نیز حسن اجرای فیلم نامه‌های مصوب در مرحله‌ی تولید؛
 
 3)ایجاد ساز‌و‌کارهای بایسته برای ارتقاء سطح کیفی فیلم نامه نویسی برای مجموعه‌های تلویزیونی و توجه هم‌زمان به عنصر جذابیت و اثر‌گذاری داستانی و نیز محتوای مبتنی بر باورهای دینی و ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انقلابی؛
 
 4)اهتمام ویژه به ایجاد سازو‌کار‌های نوین در زمینه‌ی نگارش گروهی و کارگروهی سریال‌های تلویزیونی با تعداد قسمت های پرشمار.
 
 5)طراحی و راه اندازی بانک جامع اطلاعات آثار نمایشی تلویزیونی (با هدف گردآوری و طبقه بندی و نگه داری اطلاعات مربوط به نیروی انسانی و متون نمایشی) و پورتال جامع دریافت و بررسی طرح‌ها و ایده‌ها.
 
 6)فراهم سازی زمینه‌ی جذب، دانش‌افزایی و همکاری نویسندگان جوان و دانش آموختگان رشته‌ی فیلم نامه نویسی و ادبیات نمایشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی.
 
 7)اهتمام به حمایت از داستان نویسی و رمان نویسی در راستای فراهم سازی منابع داستانی کیفی برای اقتباس؛
 
 در ضمن همه‌ی حوزه‌ها و مراکز برنامه‌سازی که در گستره‌ی تولیدات نمایشی تلویزیونی فعالیت می کنند، مکلف به همکاری و هماهنگی با آن مرکز در زمینه‌های پیش گفته هستند.
 
 در پایان از خداوند متعال برای جنابعالی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)توفیقات روز افزون آرزومندم.
 
 محمد سرافراز- رئیس سازمان
 
امین صدیقی دانش آموخته ی زبان وادبیات فارسی است و تألیف و ترجمه‌هایی در زمینه‌ی ادبیات دارد. وی دارای حدود 25 سال پیشینه‌ی فعالیت و مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای و دو دهه همکاری و همراهی با دکتر سرافراز در معاونت برون مرزی صدا و سیماست.
 
ریاست مرکز فیلم ‌و‌ سریال برون‌مرزی و مشاورت فرهنگی رئیس سازمان مسئولیت‌های پیشین صدیقی است.
 
بر اساس حکم جدید رئیس سازمان صدا و سیما، امین صدیقی افزون بر مشاورت فرهنگی، ریاست مرکز گسترش فیلم نامه نویسی را نیز بر عهده خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی